Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 10 april 2018

Vintage Wedding

                                     Goedenmorgen allemaal

Vandaag op deze vroege morgen begin ik met een reminder van onze lopende challenge op Facebook waar het thema is huwelijk/huwelijksjubileum in vintagestijl, want we zijn een vintagegroep en dit is mijn reminder geworden......


Als basis heb ik natuurlijk weer een mooie mal van DDD gebruikt....ik ben zooo weg van die mallen....niet allemaal natuurlijk, maar de meeste mallen heb ik dus wel in mijn bezit ;)


Het plaatje is van een knipvel van Syta en denk nou niet bah wat een lelijk gekreukt plaatje, want dat heb ik gewoon zelf gedaan voor de oude look. Uitknippen en......niet bang zijn .....tot een prop vouwen net alsof je iets niet goed gedaan heb en dan gewoon weer open vouwen.....en walla daar is je oude look.....en nee het is niet zonde....vind ik dan tenminste.


Alle randjes zijn bewerkt met de paper disstresser en met vintage photo . De kleuren heel gewoon in kraft en ecru gehouden....dat is voor mij de mooiste vintage look. Onze challenge loopt nog tot 14 april 18.00 u en de volgende dag start er weer een nieuwe challenge. 


Heb je Facebook doe gezellig mee of als je dat nog niet bent wordt gewoon lid van onze groep en dan hoop ik jullie mooie creaties daar te zien. Voor nu wens ik jullie een hele fijne dag toe en zie ik jullie graag bij een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:









6 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart. Leuk dat je plaatje gekreukeld hebt, dit geeft echt een vintage gevoel.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan en wel gedurfd hoor om dat plaatje te verkreukelen. Maar het geeft wel een heel leuk effect!
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a romantic and incredibly beautiful project! Love it! Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautiful work!! and thanks for joining in with The Ribbon Girl April Challenge, best of luck, Mary xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful creation thank you for joining us over at LTCCB and good luck

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda