Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 26 januari 2018

Jingle Bell

                                    Goedenmorgen allemaal

Ja valetijnsdag nadert en ik zit gewoon weer in de kerstsfeer met als basis de DDD Shape Art Label.


Ja ik blijf gewoon het hele jaar rond mijn kerstkaartjes maken.....afgelopen jaar ook gedaan en dat is me goed bevallen.....geen stress op het einde van het jaar.



Voor de kaart heb ik een leuk plaatje gebruikt van mo manning en wat bewerkt met glitter en die mooie cirkelstans bewerkt met rode strassteentjes.


Verder natuurlijk een leuk bloementoefje erop verwerkt met een strikje. Wil je weten wat ik allemaal  gebruikt neem dan een kijkje op het blog van Noor & Zo.



Nou ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om weer even in de kerstssfeer te zitten en ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer. 




Challenges:
























10 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk....zo gaaf gedaan met dat schattige afdrukje....Super hoor....en verstandig om kerstkaarten te blijven maken....zou ik ook moeten doen. Denk dat ik nog even moed moet verzamelen hahahaa.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fun! So cute. Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Me again! Thanks for joining us at The Holly & Ivy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappig kaartje het plaatje van mo manning maakt het er een vrolijk kerst kaartje van.Ben zelf helemaal niet bezig met de kerst,maak wel dingen, maar weet nog niet hoe ik mee kan doen.
    fijn weekeind . Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Groot gelijk Jolanda,maak maar kerstkaartjes tussendoor, want ik liep het op afgelopen jaar! Gaaf die Mo Manning afdrukjes en je kaart is hartstikke mooi!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super handig dat je nu al bent begonnen met de kerstkaarten, dat neem ik mij ook ieder jaar voor. Misschien dit jaar toch echt maar eens gaan doen.

    Ik vind je kaart een plaatje, zo gaaf deze stempel en wat heb je hem weer mooi versierd en aangekleed. Top!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for sharing at Christmas at Sweet Stampin and good luck with the challenge. Judy DT xThis is gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the design of this card. It is so cute. Thank you for sharing your talents with us over at Creatalicious. Hugs Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful dies and love the cute image----Thank you for joining us at love To Scrap
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    ดูหนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda