Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 29 december 2017

Happy New Year

                                   Goedenmorgen allemaal

Ja we trappen af naar het nieuwe jaar en daarom heb ik een kaartje gemaakt met de DDD Cart Art Champagne Bottle toepasselijker kan niet.


Als basis heb ik wit cardstock gebruikt met het mooie design papier van Joy- condoleance....ja jullie lezen het goed, maar het is dan ook zulk mooi design papier.


Je ziet dus je kan het ook voor andere creaties gebruiken. Verder heb ik kant gebruikt als champagne wat uit de fles spat en bewerkt met wat sterrentjes.


Voor deze creatie weer is een magnoliaatje gebruikt en ingekleurd met mijn copics.


En natuurlijk alles in het zacht rose gedaan, want ja er is zelfs pink champagne te koop. en ja hier staat de champagne al koud wachten om ontkurkt te worden.


Rest mij alleen nog om jullie een heel mooi, warm, creatief en gezellig nieuwjaar toe te wensen en zie ik jullie graag bij een volgende creatie weer. Tot volgend jaar allemaal.


Challenges:












6 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Jolanda!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K. Een hele fijne jaarwisseling toegewenst!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi geworden Jolanda en knal het oude jaar maar gezellig uit en weer met frisse moed aan het nieuwe jaar beginnen met heel veel creativiteit en ook tot volgend jaar!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje. Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar 
    Stunning card. My best wishes for the New Year 

    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst het allerbeste voor een mooi en creatief 2018!
    Prachtige Creatie! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige champagnefles!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartje heb je gemaakt voor onze challenge bij Knutsels&Kadootjes.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda