Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 12 november 2017

Pearls, Gems or Sparkle

                                          Hallo allemaal

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij LHSM en dit keer vragen wij pareltjes of strassteentjes en dat heeft iedereen toch wel in huis en o,ja en een afdrukje van een magnolia.


Want ja we zijn een magnolia challenge blog. Ditmaal een kerstkaartje geworden en voor mij doen rustig gehouden, maar nog net geen caskaartje.


Heb er toch weer een beetje rose in verwerkt gewoon omdat ik het niet kan laten zullen we maar zeggen.


De leuke kleine hertjes zijn uit mooi zilver karton gestansd, maar niet door mij, maar gewoon gekregen van een hele lieve dierbare hobbyvriendin. Voor deze challenge hebben we ook weer een leuke prijs en die komt deze keer van:


Doe gezellig mee met ons en neem gerust een kijkje op ons blog voor de mooie voorbeelden van mijn andere DT leden en hoop jullie creatie daar te zien.

Voor wie het nog niet weet......er is weer een nieuw challenge blog in blogland die 1 januari 2018 van start gaat en is genaamd:


En ik mag daar als DT lid deel van uitmaken en er is momenteel een hele mooie candy gaande dus ik zeg ga kijken en meld je aan als volger en wie weet wordt je de gelukkige winnaar van deze mooie prijs.



Ik zeg gewoon doen allemaal, want het is veel te gezellig hier in blogland.
Fijne dag allemaal.


Challenges:












8 opmerkingen:

  1. Gorgeous card Jolanda, Tilda is adorable and the colours and details are all so pretty, I love the sparkly reindeer, very cute :-)

    Thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge 🎄
    Luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a fabulous card Jolanda! I love the cute sparkly reindeer and gporgeous Tilda.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig leuk voorbeeldkaartje Jolanda met een super mooi ingekleurd stempeltje ...
    Heel veel succes met je nieuwe DT-schap, gefeliciteerd !!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie voorbeeldkaart Jolanda, allerliefst. Gefeliciteerd met je nieuwe dt baan. Alvast heel veel plezier en top dat er een blog bijkomt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje, prachtig kleurwerk! Ik had het inderdaad gezien, ben heel benieuwd 1 januari 2018 naar de nieuwe blog. Leuk dat je deel uitmaakt van het DT, succes!! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SCHITTEREND dit kaartje Jolanda....zo mooi in deze kleurtjes en het schattige Tildaatje prachtig ingekleurd...
    Gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging bij het nieuwe challengeblog...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for joining our challenge at Simply Magnolia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful Christmas card, Jolanda, I love how Tildas socks goes with the paper ;)
    Thank you soo much for taking part in our "W and X” challenge over at ABC Christmas Challenge and good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well.
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda