Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 6 december 2016

Flying with the Stars

                              Hallo allemaal

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij  the Inky Chicks en daar willen wij graag een kerst creatie zien in traditionele kleuren dus rood en groen. Wij zijn aan de slag gegaan met de digi,s van alicibel en die leuke digi,s kun je hier vinden. Aan gezien ik een typpetje ben van rose was dit voor mij even zoeken wat voor digi ik zou kiezen, want dit was toch wel weer even wat anders om met rood en groen aan de slag te gaan, maar natuurlijk is het weer gelukt en is dit mijn voorbeeld voor jullie.


gelukkig had ik ook nog designpapier in de kleuren rood en groen liggen en het idee was gauw geboren.  Ik heb voor de digi flying with the stars gekozen, want het is immers de maand van lichtjes en sterren.


Voor mij doen heb ik het kaartje rustig gehouden en heb ik de ddbd mal gebruikt en vandaar uit ben ik verder gaan breien.


De papieren bloementjes heb ik ook van stal gehaald en kon ik dus mooi hier bij gebruiken en mijn nieuwe mal bewerkt met rood en groene plakpareltjes.


Om de digi heen ben ik ook weer aan de slag gegaan met frantage en het is dit keer goed gegaan geen potje om gevallen of teveel op een plek en dan baart oefening kunst.
Natuurlijk hoort er bij deze challenge ook weer een prijs en die wordt gesponsord door:

 http://www.aliciabel.com/public/en/

En daar kan je dan als winnaar van de challenge drie digi,s uitzoeken naar keuze en ik kan je zeggen er zitten zulke leuke tussen dat het moeilijk kiezen wordt. De challenge duurt een maand tot 6 januarie 2017. Ik zou zeggen neem een kijkje op ons blog en bewonder de mooie voorbeelden en doe gezellig met ons mee. 

Tevens wil ik jullie graag bedanken voor de hartverwarmende berichtjes op mijn vorige blogpost en ook aan die challenge kunnen jullie nog de hele maand meedoen nl tot 27 december 18.00 uur. Hope to see you there en ik zeg tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:











3 opmerkingen:

  1. Super gaaf Jolanda! Ben er helemaal weg van.
    Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful Christmas creation! Thanks for joining us at Creative Inspirations this fortnight! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda