Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 3 oktober 2016

Angels

                        Goedenmorgen allemaal

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij WLVC en dit keer hebben wij als thema engel(tjes)/angels. Nou dat moet toch niet zo moeilijk zijn toch?? Natuurlijk zien wij dit graag in het vintage. Ik heb gekozen voor engeltje (cupido)die zijn pijlen blijft afschieten op alles en iedereen.


En ach ze zijn toch zo vertederend zo,n engeltje en ja als zo,n pijl je raakt, nou dan weet je het wel en natuurlijk ook weer mijn favorieten malletjes gebruikt.


Ik zou zeggen neem een kijkje op ons blog voor de mooie voorbeelden van ons team en doe gezellig mee. heb je nog geen kerstkaarten maak gewoon een kerstcreatie met engel en echt je kan vele kanten op met dit thema. Natuurlijk hebben wij weer een mooie prijs van onze sponsor en dat is:

 http://www.gerdas-hobbyshop.nu/

Jullie kunnen weer meedoen tot 17 oktober 18.00 u. Ik zeg doe gezellig mee en verras ons weer met jullie moiie creaties en dan zeg ik tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:











6 opmerkingen:

  1. Gorgeous card love your design. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart Jolanda !
    Mooi plaatje heel mooi geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje weer Jolanda! Alles past weer perfect bij elkaar en een heerlijke romantische uitstraling.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai dinnetje,

    Prachtige kaart met je favoriete kleuren en malletjes. Bedankt voor de mooie verjaardagskaart♡♡

    Geniet nog lekker van jullie vakantie.

    Tot gauw xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card! Thanks for joining in with The Ribbon Girl October Card Challenge, best of luck, Mary x www.ribbongirl.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a lovely card. Sweet angel. Thanks for playing with us at The Crafty Addicts :) xx Mari

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda